Zobacz bez wahania ten świeży tekst (https://www.abk.pl/) – on z pewnością także Cię zaciekawi, ponieważ są tam inne tego typu informacje na temat opisywanej problematyki.
PRacownik najpierw musi wyglądać nienagannie. Musi wszakże swoją postawą uosabiać swego szefa. Wobec tego powinien być kulturalny i uśmiechnięty. Dobry recepcjonista będzie także służył pomocą i z pewnością nie może być bezczelny. W obecnych czasach oczekuje się też, by mówił swobodnie po angielsku. Niektóre wyższej klasy hotele żądają, żeby ich pracownicy posługiwali się jeszcze jednym językiem obcym oprócz angielskiego. Wówczas jest większa szansa, że gość obsłużony w swoim ojczystym języku będzie czuł się jak w siebie i chętniej będzie wracał właśnie do naszego hotelu, a nie do konkurencji. Pamiętajmy, że recepcjonista to twarz spółki – to pierwszy kontakt z personelem hotelu. Dlatego jest to tak ważne, gdyż jak wszyscy wiemy, pierwsze wrażenie bywa kluczowe. Ponadto, nie jest to posada polegająca wyłącznie na wręczaniu kluczy.