Kiedy chcesz ściągnąć na swoją stronę mnóstwo użytkowników, musisz zadbać o wartościową treść

Dla właścicieli witryn i serwisów internetowych ważną kwestią jest zmierzanie do tego, żeby znaleźć się na szczycie wykazu wyszukiwarki Google. Bywa to o tyle ważne, że największą renomą oraz zaufaniem wśród użytkowników internetu odznaczają się właśnie witryny znajdujące się na przodzie klasyfikacji wyszukiwarek. Powoduje to, że specjaliści od marketingu internetowego oraz właściciele serwisów robią wszystko, by polepszyć pozycję własnej witryny w rankingu, często wykorzystując nieetyczne metody.

Panda

Autor: Will Sowards
Źródło: https://www.flickr.com
Algorytmy – mądre narzędzia wyszukiwarki

Przez pewien czas właściciele stron sieciowych byli w stanie wzbudzać powodzenie u robotów Google i treścią oraz odnośnikami zamieszczanymi w swoich serwisach nakłaniać je do windowania się na szczyt rankingu. Zadaniem produktu, jakim jest wyszukiwarka Google, staje się jednak zapewnienie internautom wyników jak najbardziej trafnych i wartościowych. By dążyć do zagwarantowania optymalnych i zadowalających wyników powołano do życia odpowiednie algorytmy, które pozwalają potęgować widoczność witryn publikujących unikalną oraz wartościową dla internautów treść.

Algorytm Panda pomaga trafić na najlepsze strony

Jednym z algorytmów, które strzegą prawidłowej pracy wyszukiwarki Google, okazuje się algorytm panda. Nazwa algorytmu Panda nawiązuje do osoby jego twórcy Navneeta Pandy. Narzędzie to zadebiutowało w naszym kraju latem 2011 roku. Jego podstawowym celem jest zwiększenie widoczności witryn unikalnych i wartościowych.

Pragniesz doszkolić się z tego interesującego zagadnienia? Zatem najlepiej trafiłeś. Po prostu kliknij to akt poświadczenia dziedziczenia wzór i przenieś się do kolejnej strony.

Na algorytm składa się zestaw reguł i procesów, jakie określają czynniki mające wpływ na fakt, na jakiej pozycji konkretna strona pojawi się w rankingu wyszukiwarek.

strona internetowa

Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

Panda sprawdza przede wszystkim unikalność, miarodajność i rzetelność treści publikowanej w witrynie. Im staranniej oraz bardziej kompetentnie strona została wykonana, tym znaczniejsza szansa, że Panda -Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości – dostrzeże jej wyjątkowość i wyniesie ją w górę rankingu.

Pragniesz, by twoja witryna odniosła powodzenie?

Jeśli chce się, aby strona internetowa odniosła sukces oraz wzbudziła zainteresowanie użytkowników, trzeba zatroszczyć się o unikatową i porządnie przygotowaną treść. Zyska się wtedy gwarancję, że algorytmy Google wycenią ją odpowiednio oraz docenią jej potencjał, rekomendując ją użytkownikom w swoich rankingach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*