Przez pewien czas właściciele stron sieciowych byli w stanie wzbudzać powodzenie u robotów Google i treścią oraz odnośnikami zamieszczanymi w swoich serwisach nakłaniać je do windowania się na szczyt rankingu. Zadaniem produktu, jakim jest wyszukiwarka Google, staje się jednak zapewnienie internautom wyników jak najbardziej trafnych i wartościowych. By dążyć do zagwarantowania optymalnych i zadowalających wyników powołano do życia odpowiednie algorytmy, które pozwalają potęgować widoczność witryn publikujących unikalną oraz wartościową dla internautów treść.
Algorytm Panda pomaga trafić na najlepsze strony
Jednym z algorytmów, które strzegą prawidłowej pracy wyszukiwarki Google, okazuje się algorytm panda. Nazwa algorytmu Panda nawiązuje do osoby jego twórcy Navneeta Pandy. Narzędzie to zadebiutowało w naszym kraju latem 2011 roku. Jego podstawowym celem jest zwiększenie widoczności witryn unikalnych i wartościowych.
Pragniesz doszkolić się z tego interesującego zagadnienia? Zatem najlepiej trafiłeś. Po prostu kliknij to akt poświadczenia dziedziczenia wzór i przenieś się do kolejnej strony.
Na algorytm składa się zestaw reguł i procesów, jakie określają czynniki mające wpływ na fakt, na jakiej pozycji konkretna strona pojawi się w rankingu wyszukiwarek.
Panda sprawdza przede wszystkim unikalność, miarodajność i rzetelność treści publikowanej w witrynie. Im staranniej oraz bardziej kompetentnie strona została wykonana, tym znaczniejsza szansa, że Panda -Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości – dostrzeże jej wyjątkowość i wyniesie ją w górę rankingu.
Pragniesz, by twoja witryna odniosła powodzenie?
Jeśli chce się, aby strona internetowa odniosła sukces oraz wzbudziła zainteresowanie użytkowników, trzeba zatroszczyć się o unikatową i porządnie przygotowaną treść. Zyska się wtedy gwarancję, że algorytmy Google wycenią ją odpowiednio oraz docenią jej potencjał, rekomendując ją użytkownikom w swoich rankingach.