
Zacznijmy od tej najbardziej powszechnej sytuacji, kiedy trener trener personalny gdańsk udaje się na dwutygodniowe szkolenie wyjazdowe. W sali wykładowej, oprócz laptopa i multimedialnego rzutnika, organizatorzy postawią w kącie dwa roll-upy. Niby całkiem banalna czynność, a jednak może przynieść ona wymierne korzyści. Jeden roll-up będzie informował o obecnie obowiązującej ofercie kursów, a drugi przedstawi tradycję firmy, która może pochwalić się ogromną liczbą przeszkolonych osób bezrobotnych i nawiązaniem owocnej współpracy z zagranicznymi korporacjami.
Każdego dnia uczestnicy szkolenia będą nie tylko przyswajać nowe wiadomości, ale również mimowolnie zapamiętywać nazwę i znak firmowy przedsiębiorstwa, co w przyszłości może skutkować powtórnym zapisem na kurs. Roll-upy są także używane przez uczelnie humanistyczne w czasie uczestnictwa w gminnych targach edukacyjnych. Stoisk bywa naprawdę od groma i wyróżnić się z ciżby nie jest łatwo. Na szczęście nawet jeden roll-up, ustawiony przed lub za stoiskową ladą, przykuwa uwagę przechodzących licealistów – lwia część z nich przychodzi na targi, bo to ciekawsze zajęcie niż siedzenie na usypiającej lekcji chemii, ale znajdą się i tacy, którzy chcą zebrać jak najwięcej informacji o ich wyśnionych kierunkach przyszłych studiów.

Przy sporządzaniu projektu roll-upu należy pamiętać o dwóch arcyważnych wytycznych. Po pierwsze, tekst powinien być skrótowy, obejmujący raczej hasła i ma zawierać najistotniejsze informacje oraz bez wątpienia slogan reklamowy. Po drugie, sformułowana informacja musi zostać naszpikowana ilustracjami. W przypadku uczelni wyższych i przedsiębiorstw szkoleniowych są to najczęściej fotografie powabnych twarzy, które należą do uradowanych, pełnych chęci do nauki, młodych osób. Sprawdź to – banery-druk.net/roll-upy-x-banery-i-l-banery-2/roll-upy.